Uw ombudsdienst komt U graag ter hulp! FAIL

Soap SMS spam episode 2

Ik heb geen manier gevonden om een klacht achter te laten bij Proximus 🙁 andere dan te bellen. Ik wil een SCHRIFTELIJKE klacht nalaten! Tps?

Geen reactie van de Phone House … goede service mannen! Maar wat kan je verwachten van iemand die spamming technieken gebruikt om zijn trouwe klanten te verwennen …

Maar uw ombudsdienst voor telecommunicatie snelt als eerste ter hulp! Nog geen dag na mijn mailtje kreeg ik reeds het volgende antwoord:

ScreenHunter_1

FAIL! Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen … Voor ik hier begin te lamenteren over verkwist belastingsgeld en incompetentie, zal ik maar even op mijn tong bijten en veronderstellen dat mijn vraag – in de vloed van emails en telecom klachten – niet goed is begrepen. Toch wel raar dat men zelf de tijd niet neemt om een beleefde introductie te schrijven of met een propere handtekening af te sluiten. Just a one liner 😉

Benieuwd naar het vervolg …

Please follow and like us:

3 thoughts on “Uw ombudsdienst komt U graag ter hulp! FAIL”

  1. Heb je dat in tussentijd opgelost gekregen? Mijn vriendin heeft hetzelfde voor, ik dacht eigenlijk gewoon een Phone House binnen te stappen en te vragen die gegevens te verwijderen…

    1. Beste Bram,

      Mijn excuses, maar toen je je comment schreef was ik juist een wp plugin aan het upgraden en je comment moet hier ergens verloren zijn gegaan.

      Vandaar mijn antwoord toch via mail.

      Er is een volg op de blogpost die je las:
      https://www.nettooor.be/?p=333

      Uiteindelijk heb ik geen reacties gehad,maar is de spam wel gestopt.

      De normale procedure is: de spammer, de provider, de ombudsdienst en ecops.
      https://www.ecops.be/webforms/Default.aspx?Lang=NL

      Succes
      Peter

Leave a Reply to Thijs Cancel reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.