Het is al de vierde sms die ik vandaag, ongevraagd, van de Phone House ontvangen heb. Zogezegd worden trouwe klanten verwend met een actie voor een gratis GSM, MAAR IK BEN GEEN PHONE HOUSE KLANT. Ik heb niet gevraagd dat men reklame op mijn GSM spuit. Dit is spammen, want ik kreeg hetzelfde bericht 4 maal, twee maal in het frans en twee maal in het nederlands.
Geen melding hoe je van die storende berichten moet afgeraken, geen melding van een afzender (alleen ‘Phone House’) en geen logica hoe ze aan mijn nummer komen (dat bovendien aan mijn werkgever toebehoort).
Dan maar in actie schieten of ik kan wellicht nog meer van dit soort harassments verwachten als ik niet ingrijp. Bovendien vind ik dat dit soort van praktijken niet door de beugel kunnen. Dan maar een mailtje naar de ombudsdienst voor telecommunicatie, een mailtje op de website van de Phone House en een mailtje naar Proximus.
Eens benieuwd naar de reacties.
Misschien moeten wij ook een sms-filter opzetten, zoals in Nederland.
Helaas begint dat gekloot " sorry " bij mij nu ook al. Ongewenste smsjes van Phonehouse.
Hoe kan ik dit stoppen. Buiten gewoon irritante benadering , zal er ook geen klant meer van worden.
maar de regering laat dit ook maar allemaal toe. Iedereen moet tegenwoordig al je gegevens hebben , voor dat je een email kan op sturen. Vul je het niet in kan je geen email versturen. Met met je gegevens wordt je ongevraagd doodleuk bestookt met al die kl… smsjes en email. Wij beschermen u gegevens, zeggen ze dan. Ja Mijn Hoela
Ferry, de wetgeving is ondertussen ook verstrengd.
Hier lees je alvast hoe het verhaal met The Phonehouse is afgelopen: https://www.nettooor.be/?p=332 https://www.nettooor.be/?p=333
en recent heb ik nog een akkefietje gehad met Mobistar: https://www.nettooor.be/?p=1322
In elk geval je kan er iets aan doen. Twitter naar je provider. Blog erover en zet door!
Succes en laat me weten hoe het is uitgedraaid!