Peter heeft een featureverzoek gemaild

“Hallo Peter,

graag melden we je dat je vanaf heden de mogelijkheid hebt om vrienden te zoeken op basis van hun voornaam, achternaam of loginnaam.
Je feature werd opgenomen op www.irun.be/featurelist

Bedankt voor je inzending en voel je vrij enkele vrienden uit te nodigen op iRun.be via www.irun.be/invite

– iRun support, at your service -“

Dit is pas een service!

Koen’s vrijgezellendag – geslaagd met stip

Na mijn oproep van enkele weken geleden was het gisteren dan eindelijk zo ver. Drie vergaderingen waren er nodig geweest om alle voorbereidingen goed af te stemmen voor de vrijgezellendag van Koen, mijn schoonbroer.

Alles is gedokumenteerd op film en op foto.
Meer foto’s zullen nog nagereikt worden door de rest van de bende.

9u partijtje basket op Red Vic – of hoe beoefen ik mijn favoriete sport vanuit de positie die ik het meest heb bekampt
11u koen krijgt zijn tenue en opdracht van de dag – of hoe een geboren verkoper aan ons is verloren gegaan
12u schoonheidverzorging bij Shanti – of hoe je een man eerbied leert voor het waxen
13u Quick – of hoe 14 mannen in de burgers vliegen
14u Petanque in Kalmthout – of hoe verre reizen niet steeds nodig zijn om je in het land van de petanque te wanen
18u Ribben à volonté in de Amadeus – of hoe je een man stil krijgt
20u Kroegentocht door Antwerpen – een ware afvallingstocht

Omdat ik het niet kan laten, de gesmaakte ontharingsceremonie. Niet voor gevoelige kijkers 😉

Ik ben geknipt!

Hoeha! Gisteren kreeg ik de volgende mail:

“Op het Bluesfestival in Peer liet je je festivalbandje knippen, je vulde je unieke code in op onze website… en ja, je hebt gewonnen!
Maak maar al plaats in je agenda…

Met genoegen kunnen we je meedelen dat je dankzij je deelname aan onze wedstrijd
“Geknipt om te winnen”, één van de “geknipte” winnaars bent geworden van een festivalpass 2008.

Als winnaar van de festivalpass, mag je dankzij “Win For Life” van de Nationale Loterij gratis naar 5 festivals naar keuze in het festivalseizoen van 2008.
Begin mei 2008 zal je van ons een lijst ontvangen van de door de Nationale Loterij gesponsorde festivals waaruit je er 5 mag kiezen.

Zo zie je maar… krassen en winnen … heerlijk toch?”

Gratis? Echt heerlijk! Ik ga zeker terug naar BRBF, maar welke andere festivals zou ik nu nog gratis meepikken?

iRun2


Vorig jaar heb ik reeds het start-to-run programma van ons Evy een tijdje gevolgd en dat is dan stil gevallen door kuitproblemen, maar nu moet ik er terug werk van maken. Niet dat ik me te zwaar voel of zo (alhoewel ik dat wel ben), maar ik zaag op de gasten dat hun conditie steeds op niets trekt na het verlof en dat ze nog trainingachterstand hebben … dan moet je ook maar de consekwenties aanvaarden en het goede intiatief nemen. Voila!

De post van Robin in Blognation was de trigger om ons allemaal op iRun. in te schrijven en een tweetal routes in Ekeren uit te stippelen. Niet te groot een 3-4km is leuk om te starten. Maxim en Ruben zijn uitgenodigd voor deze week donderdag en zondag.

Ik ben eens benieuwd 😉

Schalke in de groep B van de CL met Chelsea!

De loting voor de groepfase van de CL is gebeurd en Schalke speelt tegen Chelsea, Valencia en het Noorse Rosenborg.

Wij hebben alvast kaarten voor het eerste groepspel tegen Valencia:
1. Spieltag 18 September: FC Schalke 04 – FC Valencia
2. Spieltag, 3. Oktober: Rosenborg Trondheim – FC Schalke 04
3. Spieltag, 24. Oktober: FC Chelsea – FC Schalke 04
4. Spieltag, 6. November: FC Schalke 04 – FC Chelsea
5. Spieltag, 28. November: FC Valencia – FC Schalke 04
6. Spieltag, 11. Dezember: FC Schalke 04 – Rosenborg Trondheim

De kaarten zijn al een hele tijd besteld, nog voor de groepsamenstelling bekend was, en dus wisten we niet voor welk spel we gereserveerd hebben, maar Valencia is leuk. Chelsea zou de kraker geweest zijn, maar ik ben tevreden.

Het is alvast beter dan Anderlecht 😉
Gokje wagen? Wat denken jullie? Schalke poule winnaar? Tweede?
Ik ga voor Chelsea één, Schalke twee en rechtstreeks geplaatst, Valencia derde en naar de UEFA en Rosenberg zonder punten terug naar het noorden. Te doorzichtig?

in BioShock trance


eindelijk is het dan zo ver. Twitteraars zullen het wel al gemerkt hebben: BioShock is uit en ik ben deze morgen gestart om Rapture te doorkruisen. Tweets van de Xbox naar Twitter … laat ons hopen dat die toepassing vanaf september ook voor Pownce zal beschikbaar komen.

Zijn er nog liefhebbers die zich hieraan wagen? Om de kostbare Adam te bemachtigen, heb ik ervoor gekozen om de little sisters te redden. Welke keuze heb jij gemaakt en welke impact heeft het op de spelwending?
Voor reviews kan je op vele plaatsen al terecht, maar ik ben er in elk geval echt weg van. De gasten kruipen voorlopig nog onder tafel als ik het spel speel, maar dat zal wel overwaaien 😉

Liefhebbers kunnen mijn vooruitgang ook volgen via mijn gamerprofiel (je moet wel een Live account hebben).

schalker 2180's Gamercard

Weer ‘letterlijk’ op post

Aan alle mooie liedjes komt een einde en zo ook aan onze aangename vakantie in Lectoure. Nu door alle mails worstelen, de feeds doorkruisen en terug aanknopen op Facebook, Pownce en Twitter.

Woensdag begin ik terug te werken, dus ik heb nog even om me in te werken 😉

Bedankt aan allen die mijn dagelijkse fotovakantiedagboek gevolgd hebben.
De eerste indrukken van onze veertien dagen in de Gers heb ik alvast online op Flickr online gezet.

Mee genieten van Lectoure

Ik heb even nagedacht, maar ik heb er uiteindelijk voor gekozen om regelmatig (ik probeer elke dag één) foto’s door te sturen naar mijn Flickr account met Shozu en dit te taggen met “Lectoure“.
Dit resultaat zal je hieronder dan zien met deze slideshow generator van Fabio.

Ik heb alvast twee foto’s geleend van Christiaan Kazius en Rannoch Moor om toch met iets te starten 😉
Christiaan heeft duidelijk twee jaar geleden gecampeerd aan Le Lac des 3 Vallées en Rannoch is een professionele fotograaf die Lectoure duidelijk kent of bezocht heeft en er een prachtige reeks foto’s van gemaakt heeft.
Alvast een smaakmaker en hopelijk kunnen virtuele en echte vrienden en familie zo ook een beetje mee genieten.