belofte maakt schuld en zodoende houdt ik jullie op de hoogte van SMS spammer soap van The Phone House.
Geen reactie van The Phone House … waarom zouden ze?
Maar wel een bijzonder officiële en zeer correcte brief (toch wel attached in een mail) ondertekend door de ombudsman voor telecommunicatie himself Luc Teirlinckx.
Na onderzoek van de gegevens heb ik echter uw klacht onontvankelijk verklaard en niet in behandeling genomen.
De reden van onontvankelijkheid van deze klacht is de volgende:
De Ombudsdienst is een beroepsinstantie. Uit uw probleemstelling blijkt dat u geen klacht bij de eigen telecommaatschappij deponeerde. Uw klacht werd, voor verder gevolg, doorgestuurd naar het (de) telecombedrijf(ven) :
‑ Proximus
Ok, so far so good. Waar ik niet in slaagde, mn om een schriftelijke klacht achter te laten op de website van Proximus, zou hiermee achterhaald zijn. Afwachten dus hoe Proximus reageert en dan al of niet beroep aantekenen bij de ombudsdienst. Cristal clear.