er is weer een reünie van de Scholengroep Soest achter de rug. Omdat brieven niet meer van dezen tijd zijn, was er gewerkt met een facebook event en per email. Het kwam dus vooral neer op een goede emaildatabase van de (nieuwe) organisatie en van mond-tot-mond reclame.
Was deze reünie geslaagd? Leek er minder volk dan anders? Ik heb jullie bevindingen opgevraagd (en ze blijven nog steeds welkom) en zou deze willen overmaken aan de organisatie (voor alle duidelijkheid: ik zit NIET in de organisatie). Het moet de bedoeling zijn om met jullie feedback de volgende reünie nog beter en groter te maken en vooral vele vrienden terug te vinden of te bereiken die hun kat sturen of van niets weten.
Inge Baelen zou het misschien eens wat dichter bij huis kunnen?? misschien in regio Gent, is toch zowat in de midden van het Vlaamse land!! 😉
Erwin Desot Of misschien eens in Soest zelf?? 😉
Christine Duts Op de laatste Soest reünie kende ik niemand en het was een beetje teleurstellend
Lily Wille Voor wie het te ver is … boek een nacht met ontbijt met oude vrienden … super leuk !
Thierry Van Camp Mijn persoonlijke mening is dat er veel moeite is gedaan, ik weet dat er veel werk steekt om zoiets in te organiseren. Proficiat dus aan alle medewerkers.
Ik vond persoonlijk de Cava-bar een goed idee. De cava was goed, de verlichting en de zeteltjes ; alles mooi gedaan. Spijtig dat er zo weinig mensen van gebruik gemaakt hebben, maar het idee was OK. De zaal was ook goed: tafeltjes aan de bar, de bediening, zelfs een dansvloer, was goed ingericht. Bonnetjes en de prijzen ervoor, ruime parking, … alles OK. Die omleiding in het centrum van Aarschot kan natuurlijk niemand voorzien.
We komen toch samen om eens bij te praten, niet om te dansen, waarom dan die kosten voor een DJ? Deze moderne tijden kan men ook een laptop of MP3 laten draaien met meerdere uren muziek.
En ik heb nog een puntje: Communicatie; Er zijn mensen die wel iets gehoord hadden, maar geen exacte datum wisten, of die de info gehad hebben dat het om 20uur begon. Goed, we hebben allen een computer dezer dagen, maar niet iedereen is op Facebook! Ik ben niet zo ijdel dat ik direct de passende oplossing daarvoor heb. Misschien toch terug naar de papieren brief naar jullie adresboek, ofwel de adressen aanvullen met de persoonlijke e-mails van de gasten?!?
Saskia Ruts misschien een ideetje voor de volgende reünie … naambatchkes.
Nu komen mensen tot conclusie dat ze oude klasgenoten die avond hebben misgelopen vanwege niet herkend …
Regina Moris ik heb heel veel schitterende herinneringen aan de Soester reünie 2010, het was heel fijn, maar ik was helaas mijn fotoapparaat vergeten en heb geen fotootjes gemaakt. 🙁 Waar komen de foto’s van de anderen te staan? Op de website van scholen Soest?
Lieve Van Steenlandt het was inderdaad leuk en ideale locatie! Slechts 2 opmerkingen: misschien volgende keer ook een adres meedelen ipv enkel Stadsfeestzaal Aarschot. Ofwel heb ik erover gekeken, maar in alle communicatie ivm reünie werd er slechts over “Stadsfeestzaal” gesproken, geen adres. Punt 2: leuk dat er muziek voorzien wordt, zelfs aangepast aan de zoete jeugdjaren, maar bij elke reünie wordt er amper gedanst en moeten we boven de decibels uit schreeuwen om elkaar te verstaan. Misschien gewoon de kost van de dansvloer laten varen en de muziek behouden, misschien wat stiller. Een reünie is de ideale gelegenheid om bij te praten, dansen kunnen we overal :o)
Peter Vanwelkenhuysen ik vond de locatie persoonlijk redelijk ver voor wie van Antwerpen, Oost- of West Vlaanderen moet komen. Maar de zaal was degelijk en als dezelfde locatie wordt gekozen denk ik erover na met enkele vrienden een bed & breakfast te nemen. Ik vooral steeds dezelfde gezichten en hoop dat we manieren vinden om meer nieuwe Soester te bereiken. Facebook helpt maar is niet genoeg. Badges zou ik zeker doen, een DJ hoeft voor mij ook niet … De inschrijvingen via Excel dat lukt niet, dus dat kan zeker makkelijker volgende keer. De namen van de ingeschrevenen op de site van Vrienden Soest was een zeer goed idee.
Dit is slechts een handvol opmerkingen en daar de volgende reünie pas in 2013 is (het facebook event is al aangemaakt) blijven jullie opmerkingen welkom. Zet ze gewoon in de comments.
Korte recap:
– centrale locatie voor de zaal
– DJ is niet echt nodig
– naamkaartjes of batches
– hoe bereiken we meer mensen (buiten facebook)
– centrale plaats voor foto’s?
– …
Ik hoor graag van jullie.
Ook van hieruit complimenten voor een “makeloze” organisatie.